USTAZ WADI ANNUAR

Ucapan Hari Kemerdekaan yg ke-66

Assalamualaikum wbt semua! 

Alhamdulillah, pada hari yang bersejarah ini, dengan penuh rasa syukur kita menyambut Hari Kemerdekaan yang ke-66 bagi negara tercinta kita. Semoga rahmat dan keberkatan sentiasa melimpah atas tanah air yang kita cintai ini.

Ustaz Wadi Annuar mengucapkan Selamat Hari Merdeka kepada seluruh rakyat Malaysia! Pada sambutan yang ke-66 tahun ini, marilah kita terus memelihara semangat cinta terhadap negara. Sebagai umat Islam, semangat kecintaan terhadap tanah air adalah satu bentuk penghayatan nilai-nilai keimanan. Rasulullah SAW telah mengajarkan kita untuk mencintai tanah tempat kita tinggal, berkontribusi dalam pembangunan, serta menjaga keharmonian dalam masyarakat.

Semoga semangat kesatuan dan keharmonian terus berkobar dalam jiwa kita. Ustaz Wadi Annuar juga mendoakan agar negara kita yang tercinta ini sentiasa dalam keadaan aman, sejahtera, dan harmoni.

Selamat Hari Kemerdekaan yang ke-66, Malaysia! Teruskanlah berjuang untuk kebaikan, dan semoga agama Islam tetap menjadi sumber inspirasi bagi kita dalam membina masyarakat yang adil dan sejahtera. Amin.

#HariMerdeka #SemangatKecintaanNegara #IslamDamai #KebahagiaanBersama #ustazwadiannuar

 
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp

Perhatian : ‘Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan di ruangan akaun ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis sebarang komen yang berbentuk provokasi / penghinaan. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang tulis. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri. Pastikan komen yang baik-baik sahaja.’ – admin

2 thoughts on “Ucapan Hari Kemerdekaan yg ke-66”

  1. Maimunah binti Hashim

    Selamat menyambut hari kemerdekaan jga kpd Ustaz Wadi n Team serta sahabat2 beriman..Terima kasih Ustaz Atas ucapan n doa2 nya..Alhamdulillah3x.Baraakallahu feekum.Aameen3 ya Mujiib☝️🀲🀲🀲😊

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Terkini

Scroll to Top